Daca se intampla sa doresti returnarea coletului (produsului/produselor) te rugam sa ne trimiti un e-mail pe adresa [email protected] cu subiectul “Retur“.

Poti returna un singur produs/cerere retur in maxim 10 zile de la primirea comenzii.

In email trebuie sa ne anunti:

  1. Motivul pt. care doresti returul.
  2. Modalitatea de retur (inlocuire produs sau rambursarea banilor).

In functie de modalitate, completezi si informatiile bancare necesare pentru returnarea banilor.

Ulterior, nu-ti ramane decat sa apesi butonul “Trimite“.

Un reprezentant Deutscher Markt aproba cererea de retur (daca este conform termenului) si primesti un email cu informatiile despre cum sa faci returul produsului.

Daca ai optat pentru inlocuire produs: reprezentantul Deutscher Markt iti aproba returul si iti trimite noul produs.

Daca vrei returnarea banilor: reprezentantii Deutscher Markt iti aproba returul si iti returneaza banii in termenul pe care ti-l anunta prin email (maxim 14 zile termen legal). Vei primi un email cu detalii dupa aprobarea returului.

Important si bine de stiut: Returul produselor se va face in maxim 14 zile de la data livrarii comenzii, pentru produsele care nu sunt perisabile prin natura lor. Pentru produsele perisabile, sesizarea/returul trebuie efectuat in maxim 24h.

Contacteaza-ne inainte de realizarea returului cu ajutorul informatiile din pagina de contact sau online completand formularul.

    Pentru a putea trimite formularul trebuie să fiți de acord cu: